3.17.2008

2. pisna naloga v šol. letu 2007 -2008

Pustolovski (domišljijski) spis

Moja nepozabna pustolovščina

SSKJ:
pustolovščina -e ž (o) nenavaden, vznemirljiv doživljaj: pripovedovala je o svojih pustolovščinah; prevzela ga je želja po pustolovščinah / spuščati se v ljubezenske
pustolovščine // nav. slabš. nevaren poskus, tvegano dejanje: hitra vožnja je nevarna
pustolovščina; politična pustolovščina

Na samotnem otoku
(domišljijsko – pustolovski spis)

Robinzonsko pismo
(spis v obliki pisma)

Predstavljaj si, da na morskem obrežju najdeš sila staro, a dobro zapečateno steklenico. Ko jo naposled le odčepiš, iz nje izbezaš povoščen kos papirja, popisan na obeh straneh. Izkaže se, da je to sporočilo samotnega brodolomca. S pomočjo svoje domišljije napiši tako robinzonsko pismo.

Moj srečen in nesrečen dogodek

(doživljajski –primerjalni spis)

Našel sem tri liste iz Robinzonovega dnevnika

(domišljijski spis)

Moj včeraj ali zapis iz dnevnika

(doživljajski spis)

Zajokal-a sem
(doživljajski spis)

Sprl sem se s prijateljem/prijateljico
(doživljajski spis)

1 comment:

Anonymous said...

Spoštovani gospod učitelj. Ali ste slučajno že popravili spise? Če ste jih, prosim objavite naše ocene (pa ne po celem spoletu, prosim).
Najlepša hvala.